Linkuri accesibilitate

Vladimir Voronin acuză Publika TV


Liderul comuniștilor, Vladimir Voronin a acuzat postul Publika TV că și-ar fi „bătut joc” de fiul său, Oleg Voronin, pe care televiziunea l-a declarat duminică, „businessmanul anului”. Vladimir Voronin, care a primit la rândul său titlul de „politician al anului” în cadrul unui clasament întocmit de Publika, a spus că această televiziune ar fi „coruptă” și ar vrea să-l discrediteze și pe el, și pe fiul său, și întreg Partidul Comuniștilor.
Publika TV spune că a alcătuit clasamentul „10 pentru Moldova”, anunțat duminică, pe baza unui sondaj de opinie la scară națională efectuat de institutul IMAS și că nu poate modifica rezultatele.
XS
SM
MD
LG