Linkuri accesibilitate

Moldovan state-run television and radio channels favor Communist Party in the run-up to local elections


A two-week survey conducted by a group partially funded by the Eurasia Foundation, concluded that, of the 10 television and radio channels monitored, four favored "directly or indirectly" the Communists, in part by ignoring the opposition. Among the four were state-run television and radio channels.

At a news conference on May 2, representatives of the Association of Independent Press and the Independent Journalism Center cited three national papers that "directly or indirectly take the side of the ruling party."
XS
SM
MD
LG