Linkuri accesibilitate

Publika TV cere scuze public pentru difuzarea unei știri false


Publika TV, postul de televiziune apropiat Partidului Democrat de guvernământ, și-a cerut scuze în urma criticilor Uniunii Europene că a difuzat o „știre falsă” despre activitatea sa în Republica Moldova. Delegația Uniunii Europene la Chișinău a spus că o știre întitulată: „Proiecte inutile pe banii UE: 28 de locuințe sociale din raionul Hâncești nu şi-au găsit beneficiarii” este falsă pentru că nu ea a dat banii, ci Consiliul Europei. „Respingem în același timp tonul tendențios și denigrator din titlul știrii care, în mod fals, creează impresia că sprijinul acordat de UE, acțiunea UE în Republica Moldova nu este eficientă și de acesta nu ajung să beneficieze cetățenii Republicii Moldova”, se mai spune într-un comunicat al Delegației UE. Incidentul a coincis cu vizita la Chișinău a unei delegații de europarlamentari care verifică între altele modul cum utilizează Republica Moldova sprijinul financiar din partea UE.

Aplicația pentru mobil/tabletă

XS
SM
MD
LG