Linkuri accesibilitate

Postul Jurnal TV anunță o grilă de emisie nouă începînd de astăzi


La manifestația de solidaritate, duminică la Chișinău

Postul Jurnal TV a anunțat de astăzi o grilă de emisie nouă, „fiind păstrate doar câteva produse originale”, în urma unei dispute a datoriilor cu proprietarul sediului său din clădirea Sky Tower, care i-a cerut să se mute. Într-o declarația proaspătă, conducerea Jurnal Trust Media din care face parte televiziunea și un post de radio a repetat că în spatele deciziei Sky Tower de a-i rezilia contractul de chirie de, luna viitoare, s-ar afla oligarhul Vladimir Plahotniuc. Acesta este acuzat de „subjugarea” instituțiile statului și de numeroase atacuri împotriva Jurnal TV. De curând lider al Partidului Democrat de guvernământ, Plahotniuc care este și el unul din cei mai mari proprietari de televiziuni cel mai mare nu a comentat deocamdată acuzațiile. Postul Jurnal TV aflat în proprietatea controversatului om de afaceri Victor Țopa mai spune că, din cauza „luptei inegale” cu „un sistem oligarhic”, „optat pentru o formulă nouă de televiziune a rezistenţei în faţa unui regim antipopular". Duminică, sute de oameni s-au adunat la redacția televiziunii la o manifestație de solidaritate.

XS
SM
MD
LG