Linkuri accesibilitate

În Rusia, Dojd TV a fost scoasă de pe cablu de unii operatori din cauza unei anchete despre asediul Leningradului


Principala televiziune de opoziție din Rusia, Dojd, a spus că a fost scoasă de pe cablu de cel puțin doi mari operatori din cauza unei anchete despre asediul Leningradului, de la al cărui sfârșit s-au împlinit luni 70 de ani, relatează AFP. Duminică, Dojd a întrebat telespectatorii dacă cred că Leningradul ar fi trebuit să capituleze pentru salvarea a sute de mii de vieți omenești. Ancheta i-a înfuriat pe mulți oficiali ruși, iar Asociația Rusă a Televiziunilor prin Cablu a cerut imediat operatorilor să scoată Dojd din pachetele lor. În asediul Leningradului din timpul celui de-al doilea război mondial au murit de foame 800.000 de oameni.

Podcast Politigraf

XS
SM
MD
LG