Linkuri accesibilitate

Mai multe ziare pakistaneze au atribuit afirmații false unor depeșe americane publicate de WikiLeaks


Câteva ziare pakistaneze de primă mărime şi-au cerut scuze astăzi pentru publicarea unor false documente de pe WikiLeaks, pretinzând că diplomaţi americani ar fi făcut afirmaţii peiorative la adresa liderilor europeni. Documentele publicate joi de mai multe instituţii de presă pakistaneze afirmau că diplomaţii americani au descris generali indieni drept îngâmfaţi, egoişti şi predispuşi spre genocid şi că guvernul indian ar fi avut alianţe secrete cu fundamentalişti hinduşi.

Ziarul britanic Guardian a confirmat mai târziu că nici unul din citate nu se regăsesc în depeşele diplomatice americane primite de la WikiLeaks. Guardian a scris că este primul caz de exploatare în scopuri de propagandă a dezvăluirilor făcute de WikiLeaks.

Podcast Politigraf

XS
SM
MD
LG