Linkuri accesibilitate

Corporaţia implicată în scandalul interceptării telefoanelor din Marea Britanie renunţă la intenţia să cumpere un canal TV


Compania transnaţională implicată în scandalul mesajelor telefonice din Marea Britanie a renunţat la intenţia de a cumpăra în întregime un canal de televiziune britanic. Firma News Corporation, condusă de magnatul de origine australiană Rupert Murdoch, care are deja 39% din acţiunile televiziunii pe satelit BskyB, a anunţat astăzi că nu va cumpăra şi restul de 61%. Anunţul vine după ce autorităţile britanice, în frunte cu premierul David Cameron, au spus că tranzacţia ar fi nepotrivită. Cel mai citit ziar de bulevard britanic, „News of the World”, care făcea şi el parte din imperiul lui Murdoch şi-a încetat apariţia duminică după ce a ieşit la iveală că detectivi în slujba redacţiei au interceptat mesaje pe telefon ale familiilor unor persoane ucise sau dispărute, dar şi ale unor poliţişti şi apropiaţilor familiei regale.
XS
SM
MD
LG