Linkuri accesibilitate

CJI a dat publicității al patrulea raport de monitorizare a presei în timpul campaniei electorale


Centrul pentru Jurnalism Independent a dat publicităţii al patrulea raport de monitorizare a presei din campania electorală pentru alegerile locale din Moldova. Potrivit raportului, postul de televiziune NIT şi publicaţiile Moldova Suverană şi Nezavisimaya Moldova ar fi promovat deschis candidaţii comunişti şi politica acestui partid. Postul Prime TV, care are acoperire naţională, a avut în general o activitate conformă standardelor profesionale, dar a favorizat uşor Partidul Democrat şi pe candidaţii acestuia. Posturile EURO TV si Jurnal TV, se arată în raportul CJI, deşi în general respectînd deontologia jurnalistică au favorizat uşor candidaţii liberali, în timp ce postul N4 i-a favorizat uşor pe candidaţii PLDM. In ceea ce priveşte presa scrisă, ziarele Adevarul, Jurnal de Chisinau şi Timpul ar fi fost, potrivit raportului, echidistante în aceasta campanie electorală.
XS
SM
MD
LG