Linkuri accesibilitate

Afaceri și comuniști (Jurnal de Chișinău).


Constantin Tănase de la Timpul îşi dedică editorialul zisului „război al mafiilor”. Convingerea mea este, scrie Tănase, că acest război a fost pornit de fapt de o aripă a mafiei anume în scopul de a-şi proteja interesele şi a împinge opinia publică pe o pistă greşită.

Jurnal de Chişinău continuă însă dezvăluirile la acelaşi subiect şi scrie că „controversatul om de afaceri Vlad Plahotniuc ar fi intrat în posesia Antenei C încă în 2007, iar cei care l-au ajutat ar fi fost Iurie Roşca şi Mark Tkaciuk - cel puţin asta le-a spus jurnaliştilor de la acest ziar fostul comunist, Victor Stepaniuc.

Moldavskie Vedemosti
afirmă că Universitatea Tehnică din Moldova ar închide grupele cu predare în limba rusă si leaga asta cu recenta aderare a rectorului instituţiei la PLDM. Pe de altă parte, Panorama infirmă informaţia, bazîndu-se pe interviurile pe care le-a obţinut la Ministerul Educaţiei, dar şi cu profesorii sau studenţii de la UTM.

Regulile de joc nu se schimbă în timpul jocului, titreaza Comunistul cu referire la modificarile operate in ultimul timp la legislatia electorala contestate de comunisti.

Iar Moldova Suverana dedică un lung articol multimiliardarului american George Soros, pe care îl acuză că a finanţat din belşug forţele liberal-democrate şi ONG-urile „antidemocrate”, cum le numeşte ziarul, din R. Moldova.
XS
SM
MD
LG