Linkuri accesibilitate

Dispută între canalul TV georgian „First Caucasus” și compania Eutelsat


Canalul de televiziune georgian in limba rusa, recent creat pentru ţările din regiunea Caucazului acuză compania franceză de satelit Eutelsat că a renunţat să preia emisiunile sale din cauza presiunilor la care ar fi fost supusa din cauza guvernului Rusiei. Intr-o declaratie citată de agentia France Presse, conducerea acestui canal de stiri georgian acuză Eutelsat că ar fi „o unealtă” a cenzurii rusesti şi că renunţarea la difuzarea programelor georgiene in limba rusă s-a produs după ce Eutelsat a semnat un acord avantajos cu compania rusa de comunicatii Intersputnik, apropiată Kremlinului.
Canalul georgian de stiri „First Caucasus” a fost recent lansat de postul public de televiziune din Georgia si ar fi urmat sa isi extinda programele de stiri si analize in limba rusa, de la inceputul lunii februarie. In cursul zilei de astazi este anunţata la Paris o conferinta de presa a conducerii canalului georgian in limba rusă.
XS
SM
MD
LG