Linkuri accesibilitate

APEL: NIT, N4, Eu TV şi Moldova 1 favorizează PCRM şi PPCD


O organizaţie a societăţii civile care monitorizează reflectarea campaniei electorale în presă acuză patru posturile de televiziune că favorizează anumiţi concurenţi, mai ales Partidul Comuniştilor şi Partidul Popular Creştin Democrat. Acuzaţiile Asociaţiei Presei Electronice, APEL, se îndreaptă împotriva televiziunilor NIT, N4, Eu TV şi postului public Moldova 1.

Pe de altă parte, APEL spune că în perioada monitorizării, 18 februarie – 3 martie, alte trei posturi şi în primul rând Pro TV Chişinau au respectat în linii mari echilibrul şi pluralitatea de opinii. Monitorizarea campaniei electorale de către APEL este finanţată de Comisia Europeană.
XS
SM
MD
LG